Nyheder

Nyheder fra 2019

Årets Black Week med Black Friday i spidsen slog igen alle rekorder, og det gjorde sig i høj grad også gældende for Hesehus’ kunder med en samlet omsætningsvækst på hele 70%. Få her tre key learnings fra årets største handelsdag online.
Dinex, en af verdens førende producenter og leverandører af innovative udstødningsprodukter og emissionssystemer til industrien for tunge køretøjer og dieselmotorer, vælger Hesehus til e-handelspartner.
E-handelsbranchen er i konstant forandring, og det nye sort er sjældent nyt længe ad gangen. Derfor får I her de tre absolut hotteste trends, I som e-handlere med fordel kan holde et skarpt øje med, serveret direkte fra en af Europas største e-handelskonferencer, ’E-commerce Expo 2019’.
I en international og digital handelsverden som i dag, er et helt centralt spørgsmål hos mange retailere – hvordan skaber vi kundeoplevelser, der øger loyaliteten til vores brand? På verdens største retailkonference ’NRF Retails BIG Show’ i New York blev det klart, at svaret bl.a. ligger i et øget fokus på medarbejderne.
Et af Danmarks førende e-handelshuse, Hesehus A/S, har netop modtaget den prestigefyldte pris Gazelle 2019 og kan nu bryste sig af udnævnelsen for fjerde gang i virksomhedens historie.
Hesehus og en af Danmarks største frivillige kæder inden for hårde hvidevarer og forbrugerelektronik, El-Salg, har gennem et unikt samarbejde de sidste 10 år skabt flere digitale løsninger sammen og kan nu fejre 10-års jubilæum.
Det 15 år tætte samarbejde mellem en af Skandinaviens førende frokostudbydere, Fazer Food Services (nu Compass Group) og Hesehus har bl.a. resulteret i den unikke take-away-løsning ’Fazer Food & Co’, og det gode samarbejde fortsætter.
Personalisering er næppe klassens nye dreng, og mange e-handlere har allerede integreret personalisering som en strategisk del af deres forretning. Men nu har den teknologiske udvikling gjort det muligt for jer som e-handlere at tage personalisering til helt nye højder med 1:1 personalisering.
Danmarks tredjestørste og landsdækkende kæde på det professionelle byggevaremarked, Davidsens Tømmerhandel, har valgt Hesehus til at stå bag deres nye B2B-totalløsning.
Scenen var sat i Øksnehallen i København, da FDIH samlede 800 danske e-handlere til årets helt store branchefest ’E-handelsprisen 2019’. Hesehus’ kunder var stærkt repræsenteret med hele seks finalepladser, der på fornemmeste vis resulterede i to guld og to sølv.
Den teknologiske udvikling inden for e-handel ræser derudaf, og særligt inden for levering og retur går tingene stærkt – det skal være lettere, hurtigere og smartere. Men hvordan skaber I leverings- og returservices, som indfrier kundernes forventninger og sætter standarden for i morgen?
2018 blev et fantastisk år! Et år, hvor vi lancerede vores internationale partnerkanal, rundede 100 mand på havnen i Odense og ikke mindst gik ud af året med en sund bundlinje, en rekordstor ordrebog og det tredjehøjeste overskud i firmaets historie.
Hvad skal der til for at lokke kunderne ned i de fysiske butikker, og kan det overhovedet lade sig gøre i den moderne, teknologiske verden, vi lever i? Gennem inspirerende cases giver vi jer her svaret.
Forbrugernes interaktion med brands er i dag spredt ud over forskellige platforme. Den kundeoplevelse, som I skaber på tværs af jeres kanaler, har derfor stor betydning for kundernes tilknytning til jeres brand. Men hvordan skaber I kundeoplevelser, som engagerer og øger brand loyaliteten?
Som led i et af Danmarks førende, digitale webbureauers langsigtede og ambitiøse strategi udvider Hesehus nu bestyrelsen med en særdeles erfaren profil inden for IT-branchen.

Læs seneste nyheder

Læs nyheder fra 2021

Læs nyheder fra 2020

Læs nyheder fra 2018

Læs nyheder fra 2017

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få serveret de nyeste trends, events, cases og meget mere.