Webinar: De nyeste B2B trends i e-commerce


Seneste nyheder

De seneste nyheder, trends og insights inden for e-handel

Årets største tilbudsfest er lige rundt om hjørnet - og er du klar? Download vores white paper og få en indsigt i, hvad vi kan forvente af årets Black Friday - samt, hvordan din webshop bliver klar.
Webtilgængelighed: Hvad, hvorfor og hvordan? Bliv klogere på WCAG inden de nye regler træder i kraft i juni 2025.
Se seminaret on-demand og lær, hvordan Builder.io's visuelle CMS forvandler kompliceret udvikling til din stærkeste salgsfordel.
Det sidste store paradigmeskifte indenfor arkitektur i e-handel var Composable Commerce eller MACH arkitektur. Nu begynder det at trække op til et brud med Composable Commerce.
Kom med Hesehus til E-handelskonferencen 2024, som løber af stablen d. 10. oktober. Du kan opleve 40 faglige indslag og besøge 60 stande. Hos os kan du opleve den ultimative kunderejse - uanset om I er en B2C eller B2B virksomhed.
Kort før sommerferien sendte vi fire af vores designere til San Francisco. De kom hjem med kufferten fyldt med en masse ny viden, inspiration og måske lidt Figma-merch.
EU har lige gennemført omfattende ny lovgivning, der har stor betydning for alle, der handler med fysiske produkter. Snart skal alle produkter i en række kategorier som tøj, forbrugerelektronik og batterier have tilknyttet et produktpas med alle væsentlige oplysninger om produktets produktion, bortskaffelse og miljøpåvirkning.
Kan en blind gennemføre et køb på jeres webshop? Hvad med en person, der ikke kan bruge en mus? Se webinaret on-demand, og bliv klogere på, hvordan din webshop bliver tilgængelig for alle, når den nye EU-lovgivning træder i kraft i 2025.
Det er blevet tid til fremgang. Derfor slår vi dørene op til en konferencedag tirsdag den 28. maj, hvor vi skal nærstudere, hvad der skaber succeser online.
Svenske Bokus vil have et sortiment på mere end 20 millioner bøger online, derfor har de valgt danskudviklede Bizzkit PIM.
Juliana Drivhuse har netop lanceret et nyt drivhus-univers, der skal tage dem til det næste niveau online.
Kunder, der søger er tre gange mere tilbøjelige til at købe end kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Gør søgemaskinen til jeres stærkeste salgsværktøj. Se webinaret on-demand og lær hvordan.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.
Omnichannel er den ultimative kundeservice. Det gør det nemmere for kunderne at handle med deres foretrukne brands på lige præcis den måde, der passer dem.
Omnichannel er ultimativ kundeservice, hvis I gør det rigtigt. Det giver glade kunder, der kommer igen og igen, så hvordan binder man onlineverdenen og butikkerne sammen? Få svaret i vores store opskrift på den perfekte omnichannel-oplevelse.

Alle nyheder og insights fra 2023

Læs nyheder og insights fra 2022

Læs nyheder og insights fra 2021

Læs nyheder og insights fra 2020

Læs nyheder og insights fra 2019

Mød os her

Events i 2024

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få serveret de nyeste trends, events, cases og meget mere.