Nyheder
Nyheder fra 2017
Big data er længe blevet brugt til at målrette indsatsen mod potentielle forbrugere og dermed skabe salg på den korte bane, men jeres data kan meget mere end det. Ved at bruge data til at tilrettelægge forbrugerrejsen for den enkelte kunde i webshoppen, skaber det ekstra værdi for dem.
Siden 2012 er antallet af netbutikker, der deltager i Black Friday, steget markant. Forventningerne til årets Black Friday var høje, men slet ikke urealistiske, da den slog alle rekorder - også blandt Hesehus' kunder.
Mobilen er blevet et vigtigt medie for forbrugerne, når der skal shoppes. Men det er ikke længere nok at have et fluid design på webshoppen - apps er nemlig blevet et hit igen.
Hos e-handelshuset Hesehus bugner ordrebogen med spændende opgaver. Det skyldes dels nye projekter ved eksisterende kunder, og dels stor tilgang af nye kunder – heriblandt et fremadstormende distributionsnetværk, Europas største grovvareselskab og en spændende cookietjeneste.
Forbrugeradfærden på nettet har ændret sig. Forbrugerne søger i dag efter produkter direkte på webshops og undgår i stigende grad søgning på varer via Google. Derfor er det nu vigtigere end nogensinde før at være forbrugernes foretrukne webshop.
For de fleste danskere er Udkantsdanmark synonymt med tørfisk, traktortræk og et liv i fortiden, men tiden er kommet til at lægge fordommene på hylden. Udkantsdanmark eller rettere Forkantsdanmark gemmer nemlig på en særdeles købestærk målgruppe – også online.
Flere webshops og retailere benytter sig i dag af abonnementsbaserede indtjeningsmodeller – og det falder i god jord hos forbrugerne. Abonnementer er blevet en populær måde at handle på, da forbrugernes behov for bekvemmelighed og begejstring i en travl hverdag på den måde bliver opfyldt.
Som en af frontløberne i den danske e-handelsbranche har Matas konstant et øje på, hvordan kundernes krav udvikler og ændrer sig, og derfor har den landsdækkende materialistkæde med mere end 250 butikker nu optimeret deres webshop med endnu mere fokus på mobil brugervenlighed.
Den suverænt største spiller på det danske marked for baby- og børneudstyr, BabySam, har efter en udbudsrunde blandt Danmarks førende e-handelshuse valgt Hesehus som strategisk e-handelspartner til ny totalløsning.
Få et perfekt match mellem kundernes efterspørgsel og jeres udbud ved hjælp af digitale værktøjer. Med den rigtige viden kan I planlægge aktiviteterne, så I matcher udbud og efterspørgsel.
Zizzi, Nordens største kæde inden for curvy fashion med over 117 butikker, har i samarbejde med deres faste e-handelsleverandør, Hesehus, redesignet deres webshop, hvilket allerede den første måned efter lancering resulterede i en øget konverteringsrate på mobilen på 33%.
At være online er efterhånden en så integreret del af menneskers hverdag, at det nu ikke længere er nok at shoppe, styre hjemmets elektroniske enheder, søge information osv. ved hjælp af en skærm - læs her, hvordan I vinder kunderne med de nye interfaces i retail.
Verdens førende producent af udstyr til udskænkning af fadøl, Micro Matic, har valgt Hesehus som ny strategisk e-handelspartner, der skal hjælpe med at indfri den globale leverandørs onlineambitioner.
Buy online - pick up in store. Kunderne er vilde med kombinationen af det fysiske og det digitale. De bevæger sig ubesværet gennem alle kanaler – online, social, offline – og kræver at kunne hoppe mellem dem uden problemer for præcist at kunne sammensætte den kunderejse, der passer bedst til dem.
Danmarks største detailhandelsvirksomhed Dansk Supermarked tager med lanceringen af deres nye markedsplads Wupti Marketplace nu kampen op mod de udenlandske webshops især den globale markedsplads Amazon.
Digitalisering af de fysiske butikker bliver mere og mere udbredt og det med god grund. Kundernes forventninger udvikler sig nemlig tilsvarende digitalt, og det er afgørende, at I som virksomhed tør være unik, tage chancer og gøre jeres fysiske forretning til mere og andet end blot et point of purchase.
Danoffice IT sælger professionelt IT-udstyr til bl.a. humanitære nødhjælpsorganisationer verden over, og med de kunder er sikkerhed og den bedst mulige service afgørende, når kunderne verden over benytter e-handelsløsningen Danoffice IT Direct.
I går aftes var toppen af den danske e-handelsbranche samlet i Tivoli Hotel & Congress Center til årets største event E-handelsprisen 2017. For anden gang på blot tre år tilfaldt hæderen Inspiration, der kunne indtage scenen som vinder af E-handelsprisen i kategorien ’Bedste digitale kampagne’.
Den øgede brug af mobile devices i onlineshopping, som vi har set de seneste år, ser kun ud til at fortsætte. Det er derfor afgørende for jer som e-handlere, at jeres webshops performer optimalt på mobilen. Det er ganske enkelt dér, kunderne er, og de forventer, at det er nemt, overskueligt og hurtigt at shoppe fra mobilen.
Juryen bag de prestigefyldte E-handelspriser 2017 har udvalgt Top 5 til de i alt 12 kategorier. Hesehus har for ottende år i træk kunder blandt de nominerede, nemlig Inspiration og Dacapo Stainless.