Meget mere omnichannel
Det var artiklen om syv omnichannel-tiltag kunderne elsker. Men hvis du også elsker omnichannel, har vi meget mere læsestof til dig. Du kan nemlig dykke ned i vores Opskrift til den perfekte omnichannel-oplevelse, der gennemgår alt det vigtigste indenfor omnichannel og endda afslører den hemmelige ingrediens i de største succeser.
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Det er blevet tid til at komme tættere på kunderne. Verden bliver mere splittet og fjernasiatiske forretninger møver sig ind på markedet. Vi sætter en dag af til at dykke ned i, hvordan man skaber gode kundeoplevelser, der sikrer tryghed og loyalitet i en verden i forandring.
Der er efterhånden ikke mange steder, hvor AI ikke forsøger at snige sig ind. Kommer søgefeltet på dine foretrukne webshops til at blive et af de næste steder, hvor du kommer til at møde AI i din hverdag?
Flere af de største spillere på B2C-markedet producerer langt mere content, end de har gjort tidligere. Zalando har f.eks. et væld af videoer med styles og ”Inspirerende historier” – videoer fylder især i deres app-univers og det giver rigtig god mening. Content er nemlig en af de allerbedste måder at skabe loyale kunder.