Omnichannel er ultimativ kundeservice, hvis I gør det rigtigt. Det giver glade kunder, der kommer igen og igen, så hvordan binder man onlineverdenen og butikkerne sammen? Få svaret i vores store opskrift på den perfekte omnichannel-oplevelse.
White paperet giver dig:
Eksklusive indsigter og best practices fra e-handelshuset bag nogle af Danmarks største omnichannel-succeser.
Guides til at gøre fysiske butikker mere digitale og onlineforretningen mere fysisk.
Den hemmelige ingrediens i vellykket omnichannel.
”Omni-kunder køber konsekvent oftere og mere. F.eks. køber omni-kunder ved BabySam dobbelt så ofte, og kurven er op til 260% større. Det betyder en markant forhøjet customer life time value.”
- Citat fra white paper
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Bliv opdateret på de nyeste B2B trends, så du er klar til begejstre jeres kunder i 2025. Vi dykker bl.a. ned i Hesehus' cases til vores webinar d. 20. november.
Årets største tilbudsfest er lige rundt om hjørnet - og er du klar? Download vores white paper og få en indsigt i, hvad vi kan forvente af årets Black Friday - samt, hvordan din webshop bliver klar.
Webtilgængelighed: Hvad, hvorfor og hvordan? Bliv klogere på WCAG inden de nye regler træder i kraft i juni 2025.