WHITE PAPER DOWNLOAD

Den perfekte

omnichannel-oplevelse

Omnichannel er ultimativ kundeservice, hvis I gør det rigtigt. Det giver glade kunder, der kommer igen og igen, så hvordan binder man onlineverdenen og butikkerne sammen? Få svaret i vores store opskrift på den perfekte omnichannel-oplevelse.

White paperet giver dig:

  • Eksklusive indsigter og best practices fra e-handelshuset bag nogle af Danmarks største omnichannel-succeser.

  • Guides til at gøre fysiske butikker mere digitale og onlineforretningen mere fysisk.

  • Den hemmelige ingrediens i vellykket omnichannel.

BF_whitepaper_Hesehus

”Omni-kunder køber konsekvent oftere og mere. F.eks. køber omni-kunder ved BabySam dobbelt så ofte, og kurven er op til 260% større. Det betyder en markant forhøjet customer life time value.”

- Citat fra white paper

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Det er blevet tid til at komme tættere på kunderne. Verden bliver mere splittet og fjernasiatiske forretninger møver sig ind på markedet. Vi sætter en dag af til at dykke ned i, hvordan man skaber gode kundeoplevelser, der sikrer tryghed og loyalitet i en verden i forandring.
Der er efterhånden ikke mange steder, hvor AI ikke forsøger at snige sig ind. Kommer søgefeltet på dine foretrukne webshops til at blive et af de næste steder, hvor du kommer til at møde AI i din hverdag?
Flere af de største spillere på B2C-markedet producerer langt mere content, end de har gjort tidligere. Zalando har f.eks. et væld af videoer med styles og ”Inspirerende historier” – videoer fylder især i deres app-univers og det giver rigtig god mening. Content er nemlig en af de allerbedste måder at skabe loyale kunder.