Case: Børnenes Kartel

Ny webshop gør det lettere for både kunder og ansatte

Børnenes Kartel er med en ny webløsning gået flere størrelser op og er helt klar til at skalere virksomheden i både ind- og udland. Nyt design, bedre søgning og click-n-collect er bare nogle af de nye fordele, der møder kunderne på borneneskartel.dk. Der er nemlig også sket en masse under det flotte nye ydre.

Omnichannel sikrer den gode service

Webshoppen er blevet bundet fuldstændig sammen med de fysiske butikker. Service sidder nemlig forrest i ladcyklen hos Børnenes Kartel. Det er vigtigt, at kunderne kan komme ned i butikken og se og røre varerne. Det er produkter til deres børn, så forældrene skal sikre sig kvaliteten. Men butikkerne kan ikke have alle varer i alle farver og størrelser på lager hele tiden. Det betyder dog heldigvis ikke at forældrene går forgæves, når de kommer i butikken. Nu er det nemlig enkelt for butikken at bestille varer til levering hjemme hos forældrene, nogle gange allerede samme dag. Det er også enkelt at lave click-n-collect ordrer.

Klar til at håndtere vækst

Den nye løsning er samtidig også et stærkt fundament for Børnenes Kartels fremtidsplaner. Webshoppen er bygget på en måde, der gør det enkelt at udvide med flere lande, produkter og butikker. Shoppen er nemlig bygget på et totalt skalérbart fundament, der gør det enkelt at oprette nye produkter, flere sproglag eller nye brandsider i f.eks. udlandet. Målsætningen har været at fjerne nogle af de udfordringer, der let opstår i en vækstvirksomhed og i stedet gøre udvidelsen så enkel som mulig.

Med en skalerbar e-handelsløsning kan Børnenes Kartel udvide forretningen mere effektivt

Tusindvis af produkter kræver sine systemer

Børnenes Kartel har et af Danmarks største sortimenter af legetøj og artikler til børneværelset. Og priserne på alt opdateres fem gange om ugen. Det kræver stærke systemer, der sørger for at mindske de mange potentielle fejlkilder. Børnenes Kartel bruger derfor Bizzkit PIM for at sikre, at der er helt styr på deres produktinformationer. Systemet har nemlig ingen problemer med at håndtere mange forskellige produkttyper og datamængder. Desuden gør det automatisk opmærksom på manglende produktinformation, så det er enkelt for medarbejderne at rette produkterne til.

E-handelsløsningen gør det muligt for at integrere click n' collect

Click & Collect

Med fokus på kundeklub kan Børnenes Kartel optimere kunderejsen

Kundeklub

Med den nye e-handelsløsning kan Børnenes Kartels kunder se live lagerstatus

Live lagerstatus

Bedre ordrehåndtering skaber mere tid til kunderne

Den nye webshop giver ikke kun fordele for kunderne, men også for de ansatte i Børnenes Kartel. Det er f.eks. blevet meget enklere for de butiksansatte at bestille varer fra centrallageret hjem til butikken. Hvad der før, var en tidskrævende proces med telefonopkald, post-its og håndscannere er nu blevet en enkel arbejdsgang, der kun kræver få klik i webshoppen. Det skaber tid og plads til at yde bedre service i butikken og bruge tiden på arbejdsopgaver, der giver større værdi for kunderne.

Torben Krogh, Indehaver og Direktør hos Børnenes Kartel

”Ganske kort tid efter at vores nye shop var online, lå den første click-n-collect ordre klar i Aalborg. Vi havde ikke annonceret den nye shop eller den nye funktion endnu. Kunderne synes simpelthen bare det giver mening, og at det er fremragende service. Det har været en kæmpe succes fra dag et.”

Casedetaljer

Lancering i 2023

Platform

Webshop, PIM, DAM, CMS og Ecommerce Search

Funktioner & features

Integration til FlexPOS og Lagersystem

Fokus på stærke omnichannel-initiativer

Ny sammenhængende brugeroplevelse for kunderne

Lignende cases

Se flere cases fra Hesehus

Spørgsmål?
Vi er klar til at hjælpe

Hesehus står bag nogle af Danmarks største webshops. Kontakt os i dag og hør mere om, hvordan vi kan gøre din webshop til den næste e-commerce vinder.