Velkommen tilbage fra juleand og nytårstorsk. Vi håber den værste højtidsstress har lagt sig og du er klar til et nyt år i e-handlens tegn. Hvis ikke skal den her artikel nok få dig hele vejen tilbage til skrivebordet og lagerhallerne. Vi skal igennem de vigtigste trends for det nye år – og det er både nye og gamle kendinge, der viser sig i krystalkuglen. Lad os dykke ned i det!
Tak fordi du læste med!
Og således ser der ud ved indgangen til Anno Domini 2025. Vi giver selvfølgelig ingen garantier for hvordan fremtiden udvikler sig, men det kunne snildt komme til at se sådan her ud.Vi følger op på de væsentligste trends og tendenser hele året i gennem, og du kan få opdateringerne direkte i din indbakke, så du ikke behøver at sidde og refreshe vores hjemmeside i tide og utide. Vi sender dig en mail cirka en gang eller to om måneden, så det ikke vælter din indbakke.
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Det er blevet tid til at komme tættere på kunderne. Verden bliver mere splittet og fjernasiatiske forretninger møver sig ind på markedet. Vi sætter en dag af til at dykke ned i, hvordan man skaber gode kundeoplevelser, der sikrer tryghed og loyalitet i en verden i forandring.
Der er efterhånden ikke mange steder, hvor AI ikke forsøger at snige sig ind. Kommer søgefeltet på dine foretrukne webshops til at blive et af de næste steder, hvor du kommer til at møde AI i din hverdag?
Flere af de største spillere på B2C-markedet producerer langt mere content, end de har gjort tidligere. Zalando har f.eks. et væld af videoer med styles og ”Inspirerende historier” – videoer fylder især i deres app-univers og det giver rigtig god mening. Content er nemlig en af de allerbedste måder at skabe loyale kunder.