Er I klar til Black Friday? Tilbudsfesten ændrer sig i disse år. Vi har kigget dybt i tallene og erfaringerne fra vores e-commerce eksperter. Download white paperet og læs dig klar til årets vildeste handelsmåned.
Du får...
Eksklusive indsigter i performance fra vores kunder på sidste års Black Friday
Vores analyse af hvad du kan forvente på Black Friday i år
Anbefalinger, der sikrer dig 0 % kø og 100 % oppetid på de vigtigste handelsdage
"Det er tydeligt, at vores kunder har større vækst i dagene omkring Black Friday end på selve dagen."
- Uddrag fra white paper
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Juliana Drivhuse har netop lanceret et nyt drivhus-univers, der skal tage dem til det næste niveau online.
Webinar om Search. Kunder der søger er mere tilbøjelige til at købe. Tre gange så tilbøjelige til at købe som kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Derfor skal søgemaskinen fungere optimalt, så I ikke mister kunder med et stort potentiale.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.