User Experience & Design
Identifikation, kundeindsigt, digital identitet og konceptudvikling.
Identifikation og kundeindsigt
En state-of-the-art webshop indfrier kundernes krav og forventninger og giver dem en unik kundeoplevelse. Vi sætter en ære i at identificere jeres kernekunder og benytter fx fokusgrupper, interviews, analyse, eye tracking og customer journey mapping for at forstå kundernes vaner, forbrugsmønstre og behov, så vi er sikre på, at jeres webshop indfrier kundernes specifikke behov og ønsker. Kun med den rette indsigt bliver I kundernes førstevalg.
Digital identitet og konceptudvikling
Vi starter alle nye projekter med en kreativ workshop, hvor vi i samarbejde med kunden lægger os fast på den digitale identitet og det endelige koncept på baggrund af kundens strategiske målsætninger og vores viden om, hvad der virker for forbrugeren. Vi giver gerne vores bud på en hel ny visuel identitet, og vi kan ikke lade være med at brainstorme og komme med nye ideer – derfor er vi også tit firstmovers, når det kommer til unikke funktioner og de nyeste features. Vores arbejde bygger altid på forbrugerindsigter, analyser og facts, så vi ved, at det virker.
Responsive design
Det er essentielt, at I får en webshop, hvor designet virker optimalt uanset platform og browservalg. Derfor arbejder vi udelukkende med responsive design, og afhængigt af målgruppen tænker vi mobile first. For os handler performance ikke kun om hastighed men også om selve oplevelsen af sitet.
Stof & Stil vandt bronze til E-handelsprisen
I vores arbejde med kundeindsigter for Stof & Stil fandt vi ud af, at kvinder gerne vil se varerne i forhold til hinanden, når de handler stof. Det resulterede i STOF & STIL Moodboard, der er flittigt brugt. Ligeledes kom det frem, at en barriere for at komme i gang med at sy ofte er, at man ikke kan overskue, hvad man har brug for til projektet. Det resulterede i STOF & STIL Kit, hvor kunden let kan vælge et projekt, personalisere det og herefter købe den rigtige mængde på baggrund af størrelsesvalg. To features, der sikrede Stof & Stil en Top 3 placering ved E-handelsprisen 2016.
Webdesign og forbrugertrends
Vi lever og ånder digitalt. Derfor søger vi altid nyt og holder os opdateret på de nyeste webdesign og forbrugertrends, bl.a. fra verdens største retailkonference Retail´s BIG Show i New York og den anerkendte UX-konference Usability Week i London.